فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

خرید روتختی | مهمترین نکات انتخاب رو تختی دو نفره


انتخاب و خرید روتختی دونفره یکی از فاکتورهایی است که موجب زیبایی دکوراسیون داخلی و جلوه بهتر تخت خواب می شود.  همچنین در بهداشت و آرامش خواب تاثیری غیرقابل انکار دارد.  پس با ما همراه باشید تا با مهمترین فاکتور های خرید روتختی آشنا شوید.

 

ادامه مطلب ...

مهمترین نکات انتخاب و خرید پرده مناسب با دکوراسیون منزل


حتما می دانید که یکی از ارکان ساخت هر خانه ای وجود پنجره است و پنجره ها می توانند بخشی از زیبایی هر خانه را تامین کنند.  استفاده از پرده برای پنجره‌ها فرصتی است برای تعریف ظاهر کلی و حس و حال فضا.

استفاده از پرده هایی که با طرح و رنگ و چیدمان خانه شما تناسب بیشتری داشته باشد، نیازمند رعایت یکسری نکات است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین سبک پرده را با توجه بهدکوراسیون منزل تان انتخاب کنید.

 

ادامه مطلب ...

پارچه ملحفه ای | پارچه تترون ملحفه ای


پارچه تترون: پارچه ملحفه ها بیشتر از جنس تترون به شمار می آید و یا نخی پنبه ای است که بر خلاف پارچه های نخی لباسی، پارچه ملحفه ای به هیچ عنوان آبرفت یا چروک ندارد و به منظور ترکیب جنس مواد بدون حساسیت پارچه، باعث می شود رنگ ثابت داشته باشد.

 

ادامه مطلب ...

پرده زبرا مناسب چه فضاهایی است


پرده زبرا در واقع نوعی پرده کرکره می باشد. ساختار این پرده از تور و پارچه می باشد که به صورت راه راه مساوی و با ظرافت هر چه تمام بافته شده است و به شکل دو لایه موازی، بر روی هم قرار می گیرد و قابلیت تنظیم نور را در صورت باز بودن نیز دارد. 

 

ادامه مطلب ...

مدل پرده های جدید پذیرایی 2017 | مدل پرده 2017


پرده در چیدمان خانه های ایرانی نقش پررنگی دارد. پرده ها می توانند جلوه هایی از رنگ و زیبایی را در خانه شما به نمایش بگذارند و چیدمان آن را تحت تاثیر قرار دهند.

 

ادامه مطلب ...

جدیدترین مدل‌های پرده برای اتاق خواب


یکی از تاثیرگذارترین عناصری که نقش موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد پرده ها می باشند. انتخاب پارچه ایده آل و مناسب برای پرده در اتاق خواب بسیار ضروری است و کل طراحی داخلی اتاق خواب را تحت تاثیر قرار میدهد

 

ادامه مطلب ...

مخمل – پارچه مخمل لباسی


مخمل نوعی پارچه کرکی است که از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می‌شود. مخمل به علت دشواری ساخت و تولید، معمولاً جزء پارچه‌های اشرافی و لوکس محسوب می‌شود؛ گرچه با پیشرفت فناوری روز، تولید آن هزینهٔ کمتری پیدا کرده‌است. صفت «مخملی» اشاره مستقیم به لطافت و نرمی این نوع پارچه دارد.

 

ادامه مطلب ...

لباس مجلسی با پارچه گلدار

لباس های گلدار جز لباس های پر طرفدار در میان خانم هاستلباس های مجلسی گلدار زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. در ادامه این مطلب نمونه ای از انواع مدل لباس مجلسی با پارچه گلدار زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.  

 

ادامه مطلب ...

شستشوی انواع روتختی به صورت صحیح


در بلاگ نکاتی برای شستن ملحفه و روتختی، نکات کلی برای شستن رو تختی ذکر شد. در این جا به صورت کامل تری با روش شستن انواع روتختی آشنا خواهید شد. پس برای افزایش طول عمر روتختی و کالای خواب خود، این مطلب را از دست ندهید.

 

ادامه مطلب ...

نکاتی برای شستن ملحفه و روتختی


کم کم با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بازار شستشوی لوازم و اثاثیه منزل داغ می شود. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را را روش های شستن کالاهای خواب آشنا کنیم.

داشتن اطلاعات درست در مورد شستشوی صحیح رو تختی، یکی از نکات کلیدی و موثر برای نگهداری و مراقبت از رو تختی است. این مطلب را تا انتها بخوانید و حتماً از نکات ذکر شده در آن، هنگام شستشوی روتختی استفاده کنید.

 

ادامه مطلب ...