فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

دکوراسیون شیک منزل با پرده های حریر

از متریال ارزان برای درمان سادگی دیوارهای منزل خود استفاده کنید:

نوع گران پرده با پارچه های ابریشم و ارگانزا وجود دارد. اما شما میتوانید با کمی حوصله و دقت با استفاده از پارچه های معمولی تر و با کمک کیت خیاطی پرده های متفاوتی درست کنید که به منزلتان رنگ و روحی تازه بدهد. در ادامه این مطلب در نظر داریم از ویژگی های پرده های حریر بنویسیم و انواع مدل های شیک و زیبای این پرده را معرفی کنیم.

 

 

پرده میتواند تاثیر خیلی زیادی روی دیوارها داشته باشد و آن ها را از سادگی دربیاورد. مدل پرده در چیدمان وسایل و طراحی دکوراسیون داخلی منازل ایرانی نقش مهمی دارد. با انتخاب یک مدل پرده زیبا و جذاب جلوهایی از زیبایی و رنگ را در منزل خود به نمایش می گذارید و دکوراسیون داخلی منزل شما تحت تاثیر می گیرد و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی زیبا در روحیه افراد خانواده بسیار تاثیر گذار است. 

برای پنجره های بزرگ بهترین ایده برای انتخاب مدل پرده استفاده از یک پرده ساده حریر به عنوان زیر پرده ای است و شما هم چنین می توانید برای انتخاب جنس پارچه والان پرده از پارچه های ضخیم استفاده نمایید و والان ها را به صورت قرینه در دو طرف پنجره منزل خود قرار دهید.


در هنگام انتخاب رنگ و مدل جنس پرده های حریر، مدل و رنگ مبل های خود را هم در نظر بگیرید و سعی کنید طرح پرده و طرح مبلمان خود را نزدیک به هم انتخاب نمایید.

اگر می خواهید مدل پرده حریر شما ترکیبی از دو رنگ باشد بهتر است که رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر هستند. ترکیب رنگ طلایی و مشکی و قهوه ای و طلایی می تواند بهترین ایده برای انتخاب رنگ پرده باشد و این مدل پرده ها در کنار مبلمان سفید زیبایی و جذابیت منزل شما چند برابر می کنند.


این نکته را در نظر داشته باشی که پرده های حریر شلوغ و رنگارنگ و گران در همه شرایط به منزل شما زیبایی نخواهد بخشید.بیشتر افراد در هنگام خرید مدل پرده حریر به دنبال طرح های شلوغ هستند و با این ذهنیت که این مدل پرده ها زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزلشان را بیشتر می کند ولی بهتر است بدانید گاهی اوقات می توانید با انتخاب یک مدل پرده ساده و ارزان جذابیت خانه خود را چندین برابر کنید.

منبع: bindawood.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.