فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

انواع پارچه های پرده ای | پارچه پرده


پرده از عناصر مهم در چیدمان خانه می باشد و نقش زیادی در زیبایی خانه دارد؛ به شرط آنکه بافت و طرح و جنس آن به درستی انتخاب شود. از این رو قصد داریم تا در اینجا با انواع پارچه های پرده ای آشنا شویم:

 

 

  

پرده حریر

انواع پرده حریر می توانند بهترین گزینه برای هر قسمت از خانه باشند؛ ازجمله پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب. و با توجه به تنوع رنگی بالایی که دارند می توانند انتخاب شایسته ایی با هر دکوراسیون رنگی باشند.


 

پرده مخمل

در سال های اخیر استفاده از این نوع پرده رواج بیشتری پیدا کرده است. به‌کارگیری پرده مخمل به ویژه مخمل طرحدار در طراحی داخلی خانه، جلوه ای لوکس همراه با حس امنیت را به چیدمان خانه می بخشد.


 

پرده تور

پرده تور از دیگر پرده هایی است که میتوان به عنوان پرده پذیرایی استفاده کرد. این پرده معمولا به همراه والان استفاده می شوند ولی برای تزئین پرده تور ساده حتماً لازم نیست از والان های گرانقیمت استفاده شود. می توان با استفاده از تقارن وسایل ساده در پشت پرده و بهره گیری از سایه آنها، جلوه جدیدی به پرده بخشید.


 

پرده والان

مدل والان و سبکی که در انواع پرده ها کار می شود باید با مبلمان و دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. منظور از هماهنگی این است که مثلا اگه مبلمان چوبی و یا طرح های سلطتنی دارید بهتر است از پرده های مجلل تر، طلاکوب و سبک های کلاسیک استقاده کنید و یا اگر از مبلمان مدرن استفاده میکنید، پرده هایی با والان های ساده تر و رنگ های مات را انتخاب کنید.

 

 

مطالب مرتبط:


جدیدترین مدل‌های پرده برای اتاق خواب

مدل پرده 2017

مهمترین نکات انتخاب و خرید پرده مناسب با دکوراسیون منزل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.