فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

روتختی عروس


روتختی یکی از اجزای مهم اتاق خواب عروس است.  روتختی عروس تکمیل کننده زیبایی جهیزیه است؛ لدا باید در انتخاب آن دقت کنید. در اینجا ما نیز به شما در این انتخاب کمک خواهیم کرد.

 

 

انتخاب بهترین مدل روتختی عروس نیازمند توجه به نکات زیادی است. اولین نکته ای که به هنگام خرید روتختی باید به آن دقت کنید،  ابعاد آن است که باید متناسب با تخت و تشک باشد. همچنین باید به پارچه روتختی توجه ویژه ای کنید زیرا بعضی از پارچه های روتختی در بازار آلرژی زا هستند.


در مورد پارچه نیز گستره وسیعی از پارچه ها با رنگ و طرح های مختلف در بازار وجود. لذا باید به جنس آن توجه کنید تا مشکلاتی را برای سلامتی بوجود نیاورند. بهترین روتختی، روتختی هایی با فشردگی زیاد و بافت محکم هستند. از این نوع پارچه ها می توان به پارچه های نخی اشاره کرد که یکی از معروفترین و مناسب ترین پارچه هایی هستند که در روتختی عروس استفاده می شوند. این پارچه های نخی همچون پارچه تترون به دلیل طبیعی بودن، سبک بودن، مقاوم بودن در برابر شرایط متفاوت، راحتی در نظافت و تمیزی و ترکیب راحت آن ها با پارچه هایی از جنس دیگر، به گزینه کاملا ایده آل و مناسب تبدیل شده اند.


روتختی هایی که از پشم پر شده اند بیشتر مناسب فصل زمستان هستند زیرا با داشتن وزن بیشتر گرمای مورد نیاز برای داشتن خوابی گرم و نرم را فراهم می کنند.


مدل روتختی عروس باید لوکس تر از دیگر مدل هایی باشد که بطور معمول در بازار می بینید و انتخاب می کنید. پارچه هایی از قبیل ابریشم، ساتن و خز جزء پارچه های لوکس برای روتختی به حساب می آیند. البته روتختی می تواند ساده، بدون طرح و با رنگ یکدست و یا نقش و نگار دار باشد که کاملا بستگی به سلیقه شخصی و  دکوراسیون اتاق عروس دارد.

 

 







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.