فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

دوخت پارچه فاستونی یا کت شلوار آماده


ممکن است تا به حال به این فکر افتاده باشید که برای تهیه کت، آماده بهتر است یا دوخت پارچه فاستونی؟
کت و شلوار یکی از پر کاربرد ترین البسه مردانه بوده و از تقاضای بالایی برخودار است. لذا بایستی پیش از تهیه آن به موارد زیر توجه نمایید.

 

 

نوع جنس

اولین معیاری که برای خرید کت و شلوار باید به آن توجه شود، نام برند، نوع جنس و کیفیت آن است. در هنگام خرید کت شلوار، نوع جنس و کیفیت آن مشخص نیست و شما ناگزیرید اظهارات فروشنده را بپذیرید. ولی در صورت خرید پارچه فاستونی برای دوخت، عللاوه بر نام برند، جنس و کیفیت آن کاملا مشخص است و شما به راحتی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اجناس به کار رفته در کت شلوار

اگر می خواهید کت و شلواری شیک داشته باشید، بایستی به مواد به کار رفته در آن توجه نمایید، که اصطلاحا به آن خرج کار گفته می شود.
بهترین مواد به کار رفته در خرج کار، عبارت است از:

• آستر ابریشمی سارچ ژاپن
• برومتر یا مویی
• اپل مخصوص کت شلوار
• متقال تمام نخ یا روسی
• پارچه جیبی
خرج کار از مهم ترین اجزاء دوخت کت و شلوار است که چون در کت شلوار های آماده اصلا نمایان نیست، معمولا به خاطر کسب سود بیشتر از بی کیفیت ترین مواد در آن استفاده می شود. بی کیفیت قرار دادن خرج کار ممکن است در اوایل خود را نشان ندهد ولی به مرور زمان تفاوت را احساس خواهید کرد.

سایز کت شلوار

کت و شلوار یکی از لباس های رسمی است، لذا باید دقیقا اندازه فرد باشد، تا فرد را خوش استیل و شیک نماید. در کت و شلوار های آماده به دلیل این که از شابلن های استاندارد استفاده می شود، فقط کسانی می توانند لباسی فیکس خود پیدا کنند که اندامشان کاملا استاندارد باشد! و گرنه نمی توانند دقیقا اندازه خود چیزی پیدا کنند و ممکن است به طور مثال، تناسب بالا تنه با آستین برابر نباشد. اما در دوخت پارچه فاستونی، خیاط کت و شلوار را دقیقا اندازه شما می دوزد و همه اجزاء آن با اندام شما برابری می کند و این باعث خوش تیپی و زیبایی شما در هنگام استفاده می گردد.

منبع: bindawood.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.