فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

فروشگاه پارچه بن داوود

بورس انواع پارچه های مجلسی، کرپ، ملحفه و فاستونی- مشهد، بین عبدالمطلب 28 و 30

انواع پارچه حریر طرح دار

پارچه حریر طرح دار

 

لباس های زنانه و دخترانه با انواع پارچه های حریر و گیپور و ریون و … دوخته می شوند. لباس مجلسی های حریر، زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این مدل لباس ها در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود هستند. در ادامه این مطلب، انواع پارچه های حریر طرح دار زیبا و مطابق با طرح های روز را برای دوخت لباس هایی شیک مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

حریر راه دار

برخلاف دیگر پارچه های ابریشمی، بنا به صلاح دید طراح، شاین خاصی را در این پارچه حریر مشاهده نمی کنیم. برخی افراد از داشتن شاین در لباس هایشان خوششان  نمی آید  اما در عین حال تمایل دارند که از جنس مرغوب و ابریشم لطیف در پوشاکشان استفاده کنند، این پارچه می تواند برای این افراد گزینه مناسبی باشد. الیاف ابریشم به کار رفته در این پارچه حریر، طبیعی، نازک و مستحکم هستند. این پارچه حریر در کنار طراحی و رنگ زیبا از کیفیت فوق العاده خوبی برخوردار است که این  کیفیت را مدیون  الیاف ابریشم موجود در آن است.


 

 


حریر لمه دوزی

کسانی که تمایل دارند که از رنگ های روشن و جنس مرغوب و لطافت ابریشم در پوشاکشان استفاده کنند، پارچه حریر لمه دوزی می تواند برای این افراد  گزینه مناسبی باشد.

 


 

حریر سرمه دوزی و پولک دوزی

مابه کسانی که  تمایل به تجملات بیشتر در سبک پوشش خود دارند پارچه حریر سرمه دوزی و پولک دوزی را بیشتر توصیه می کنیم. این کار به دلیل استفاده از پولک های طلایی و همین طور سرمه  دوزی هایی به همین رنگ، شاین زیادی دارد و ظاهری مجلل و سلطنتی به لباس می بخشد.

 

 


حریر طرح برگ لمه

حریر طرح برگ لمه دارای بافتی نرم و ساده و ظاهری مات است. البته سرمه دوزی های انجام شده بر روی حریر جلا و زیبایی بی نظیری به پارچه بخشیده است. این حریر در عین سادگی بسیار جذاب، چشم نواز و دلربا استسرمه دوزیها نمای فوق العاده باوقاری به این کار بخشیده است.

 



مطالب مرتبط:


انواع پارچه های کرپ و کاربرد آن ها





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.